شرکت ایرانیان فن

ساخت وبلاگ

عملکرد فن فوروارد :

وقتی نوبت به انتخاب بهترین راه حل ممکن برای حرکت هوا برای نیازهای ساختمانی فرا می رسد، باید از فن فوروارد استفاده کنیم.ما در ساخت فن فوروارد طبق مشخصات مشتری برای بیش از 50 سال تجربه داریم. با وجود امکانات جدید ما ، قابلیت های ما را افزایش داده است تا بتوانیم اکثر نیازهای شغلی سفارشی فن فوروارد را برطرف کنیم.

هنگامی که ما میزان جریان ولتاژ مورد نیاز خود را تعریف کرده ایم ، خواه برای تأمین هوای تازه یا خنک کننده فرآیند ، ما باید این را با مقاومت در برابر جریان که فن فوروارد در برنامه با آن روبرو می شود ، ترکیب کنیم. سرعت جریان صدا ، (در m3 / ساعت) و فشار (در پاسکال - Pa) ، ترکیب می شوند تا به عنوان وظیفه ای که فن باید کار کند ، تبدیل شوند. این مهم است که یک فن فوروارد را انتخاب کنیم که ویژگی عملکرد آن مطابق با نقطه وظیفه مورد نیاز در نقطه یا اوج کارآیی باشد. استفاده از فن فوروارد در رده اوج خود ، مصرف برق و نویز ساطع شده از فن فوروارد را در حین انجام عملکرد مورد نیاز به حداقل می رساند.  

فن فوروارد چگونه کار می کند؟

نام " فن فوروارد " از جهت جریان و نحوه ورود هوا به پروانه در جهت محوری گرفته می شود و سپس از محیط بیرونی فن بیرون می آید. تفاوت جهت جریان بین یک فن فوروارد و بکوارد جهت است که هوا از محیط پروانه خارج می شود. با یک پروانه خمیده به عقب ، هوا در یک جهت شعاعی خارج می شود در حالی که با یک فن فوروارد هوا به صورت مماس از محیط فن بیرون می رود

چرا جهت فن فوروارد تغییر می کند؟  

با توجه به زاویه و سطح تیغه های آن ، هنگامی که یک فن فوروارد به حالت معکوس قرار می گیرد ، حرکت هوا را از یک اتاق به سمت سقف هوا خنک می کند. با بالا آمدن هوا به سقف ، هوایی را که از قبل در آنجا قرار دارد هل می دهد. از آنجا که هوای گرم به طور طبیعی بالا می رود ، این یک عملکرد عالی فن فوروارد محسوب می شود. با وجود دستگاههای مخصوص خود ، هوای گرم زیر سقف می مانند ، اما یک فن فوروارد هوا را به طور موثر در حال گردش قرار می دهد.

با این حال ، هنگامی که یک فن فوروارد در حالت معکوس قرار دارد ، احساس نسیم نخواهید کرد. اگر از عملکرد معکوس اطلاع ندارید ، ممکن است فکر کنید که فن فوروارد به درستی کار نمی کند. بنابراین اگر نمی توانید تأثیر فن فوروارد خود را احساس کنید ، بررسی کنید که آیا در حالت معکوس است یا خیر .

به دلیل زاویه و قیافه تیغه های آن ، یک فن فوروارد هوا را به گردش در می آورد و یک نسیم ایجاد می کند. تفاوت در طراحی تیغه فن فوروارد ممکن است باعث شود فن در هنگام چرخش در جهت عقربه ساعت ایجاد کند ، بنابراین برای اطمینان از این موضوع ، شاید لازم باشد فن را آزمایش کنید.

 

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 18:56

چرا یک فن فوروارد را انتخاب می کنید؟

هنگامی که ما میزان جریان ولتاژ مورد نیاز خود را تعریف میکنیم ، خواه برای تأمین هوای تازه یا خنک کننده ، ما باید این را با مقاومت در برابر جریان که فن در برنامه با آن روبرو می شود ، ترکیب کنیم. سرعت جریان صدا ، (در m3 / ساعت) و فشار ترکیب می شوند تا به عنوان وظیفه ای که فن باید کار کند ، تبدیل شوند. این مهم است که یک فن را انتخاب کنیم که ویژگی عملکرد آن مطابق با نقطه وظیفه مورد نیاز در نقطه کارایی اوج یا نزدیک باشد. استفاده از پنکه در رده اوج خود ، مصرف برق و نویز ساطع شده از فن را در حین انجام عملکرد مورد نیاز به حداقل می رساند.

فن فوروارد چگونه کار می کند؟

نام " فن فوروارد " از جهت جریان و چگونگی ورود هوا به پروانه در جهت محوری گرفته می شود و سپس از محیط بیرونی فن به بیرون رانده می شود. تفاوت فن فوروارد و فن بکوارد در جهت جریان است که هوا از محیط پروانه خارج می شود. با یک فن بکوارد ، هوا در یک جهت شعاعی خارج می شود در حالی که با یک فن فوروارد هوا به صورت مماس از محیط فن بیرون می رود.

فن فوروارد با شکل استوانه ای آن و تعداد زیادی تیغه کوچک در حاشیه پروانه مشخص می شود. بر خلاف فن بکوارد ، فن فوروارد به محفظه ای نیاز دارد که هوا را با سرعت بالا تبدیل کند و نوک های پروانه را به یک نیروی استاتیک با سرعت پایین تر تبدیل کند. شکل محفظه نیز جریان هوا را به سمت خروجی هدایت می کند. این نوع فن معمولاً به عنوان پیمایش شناخته می شود. با این حال ، می توان از فن فوروارد به عنوان مسکن ولوت یا سیروکو نیز یاد کرد. با نصب فن فوروارد در یک محفظه پیمایش ، معمولاً از آن به عنوان یک دمنده خمیده به جلو یاد می کنیم.

فن فوروارد

محل کار بهینه برای فن فوروارد زمانی است که با فشار بیشتری کار می کند. یک فن فوروارد به بهترین وجه کار می کند در صورت نیاز به فشار زیاد در برابر جریان های کمتر.  یک فن فوروارد ، بیشترین میزان جریان را تولید می کند. از آنجا که مقاومت در برابر جریان در قسمت مکش یا اگزوز فن فوروارد اعمال می شود ، سرعت جریان و صدا کاهش می یابد.

در هنگام انتخاب یک فن فوروارد ، باید با فشار کم و بیشترین جریان حجم ، احتیاط کرد. در این مرحله پروانه فن فوروارد در یک غرفه آیرودینامیکی به روش مشابه فن محوری عمل می کند که در قسمت زین منحنی خود کار می کند. در این مرحله به دلیل تلاطم ، سر و صدا و مصرف برق در اوج خواهد بود.

راندمان اوج در نقطه‌ای به نام زانوی منحنی مشخص است. در این مرحله ، نسبت توان خروجی فن فوروارد و ورودی انرژی الکتریکی (W) در بیشترین حد خود است و فشار صوتی که توسط فن فوروارد تولید می شود. بالاتر و پایین تر از محدوده بهینه کار است.

شرکت ایرانیان فن...
ما را در سایت شرکت ایرانیان فن دنبال می کنید

برچسب : چرا یک فن فوروارد را انتخاب می کنید؟,فن فوروارد چگونه کار می کند؟, نویسنده : iranian iranianfan بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت: 13:25